Érdeklődőszerzés

automatizálás

Segítek stabilizálni a vállalkozásod, hogy több szabadidővel rendelkezz és pénzügyileg stabil lábakon állj. Alkalmazottak felvétele nélkül.

Szolgáltató és szakértői, mikro valamint kisvállalkozásoknak segítek felépíteni az online jelenlétét. Tőlem online jelenlétet és nem csak egy weboldalt fogsz kapni, egy jól átgondolt és megtervezett értékesítési folyamatot amelynek csak egy része a honlap.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TÖLCSÉR AZ ÚJ HONLAP
De mi is az az értékesítési tölcsér és mit csinálok pontosan? Gyere, ismerd meg a munkám!
Hideg közönség
Érdeklődő
Vásárló
Elkötelezett
vásárló
Elégedett ügyfél
A célunk az, hogy legyen egy kidolgozott folyamatunk arra, hogy valójában hogyan fog pénzt termelni a weboldalunk.

Először egy “lead magnet” segítségével kiszűrjük az érdeklődőket a hideg közönségből.

Ha vannak érdeklődők, akkor őket elkezdjük végigvezetni az értéklétrán, melynek lényege, hogy bizalmat építünk és egyre magasabb szinten elégítjük az ügyfelek igényeit, így generálunk vásárlókat az érdeklődőkből.

Ha kellően magas szinten tudjuk kiszolgálni az ügyfeleinket, úgy vásárlóból elkötelezett vásárlót generálhatunk.

A folyamat legvége pedig nem is lehet más, mint az elégedett ügyfél.

Töltsd le az esettanulmányt, ha szeretnéd megnézni, hogy hogyan néz ki egy ilyen folyamat a gyakorlatban!

A twim élményről

}

Az általm épített oldalak gyorsak

Mert a gyors oldalak jobban konvertálnak

A vásárlók (consumers) 47%-a elvárja, hogy az oldal 2mp alatt betöltődjön

A látogatók 40% elhagyja az oldalt, ha több mint 3 mp a betöltési idő

52% a vásárlóknak állítja, hogy a gyors weboldal fontos a lojalitásuk szempontjából

1s válaszidő csökkenés 7%-os romlást okoz a konverzióban

~

Biztonság

Mert a biztonság fontos

86%-a a weboldalak tartalmaz legalább 1 kritikus sebezhető pontot

33%-a a vásárlóknak hezitál, mert nem bízik a weboldalban

Több mint 40.000 weboldalt törnek fel naponta

1 millió új malware kerül forgalomba naponta

~

Biztonság

Érdeklődők

Mert potenciális vásárlók nélkül egyetlen vállalkozás sem működhet.

Jogilag megfelelő
Online fizetés
Automatizált
Mert a bírság a cég árbevételének 2%-a is lehet
Mert az online vásárlások értéke évente átlagosan 20%-kal növekszik
Mert ezt az időt a családoddal, vagy a hobbiddal is töltheted
Listaépítés
reszponzív oldalak
Mert a meglévő ügyfelek 50%-kal nagyobb eséllyel vásárolnak újra és 31%-kal többet költenek, mint az új ügyfelek
A teljes ecommerce biznisz 63,5%-át a mobil ecommerce adja
Jogilag megfelelő
Mert a bírság a cég árbevételének 2%-a is lehet
Online fizetés
Mert az online vásárlások értéke évente átlagosan 20%-kal növekszik
Automatizált
Mert ezt az időt a családoddal, vagy a hobbiddal is töltheted
Listaépítés
Mert a meglévő ügyfelek 50%-kal nagyobb eséllyel vásárolnak újra és 31%-kal többet költenek, mint az új ügyfelek
reszponzív
oldalak
A teljes ecommerce biznisz 63,5%-át a mobil ecommerce adja
Így dolgozom
E

1 - snapshot

Minden projektet egy előzetes felméréssel kezdek meg, amelynek célja, hogy legyen egy átfogó képem a jelenlegi helyzetről. Közösen átbeszéljük, hogy hol tart most a vállalkozás és, hogy mi lenne a cél.

E

2 - Üzleti igény

Ennél a lépésnél határozzuk meg a céljaidat. A “T-modell” segítségével azonosítjuk az összes felmerülő igényt és ráfókuszálunk a legfontosabbakra.

WORKFLOW
C

3 - Ajánlatadás

Az előző lépések alapján kidolgozom az igényeidre szabott ajánlatom, amiben minden benne lesz, amire szükséged lehet egy A-Z-ig jellegű kivitelezés esetében.

D

5 - Utánkövetés

A projekt után sem hagylak magadra. Az utánkövetés általában frissítéseket, biztonsági mentést, vírus-ellenőrzést és kisebb / nagyobb változtatásokat szokott magába foglalni.
Bármilyen jellegű kérdés/kérés esetén természetesen bátran kereshetsz.

D

4 - Megvalósítás

Dőlj hátra és figyeld, ahogy életre keltem az online jelenléted:)
Egy tracking doksi segítségével hetente tájékoztatlak a haladásról és egyszerűen nyomon követheted, hogy mi készült el és mi van még hátra.

C

1 - snapshot

Minden projektet egy előzetes felméréssel kezdek meg, amelynek célja, hogy legyen egy átfogó képem a jelenlegi helyzetről. Közösen átbeszéljük, hogy hol tart most a vállalkozás és, hogy mi lenne a cél.
C

2 - Üzleti igény

Ennél a lépésnél határozzuk meg a céljaidat. A “T-modell” segítségével azonosítjuk az összes felmerülő igényt és ráfókuszálunk a legfontosabbakra.

C

3 - Ajánlatadás

Az előző lépések alapján kidolgozom az igényeidre szabott ajánlatom, amiben minden benne lesz, amire szükséged lehet egy A-Z-ig jellegű kivitelezés esetében.
C

4 - Megvalósítás

Dőlj hátra és figyeld, ahogy életre keltem az online jelenléted:)
Egy tracking doksi segítségével hetente tájékoztatlak a haladásról és egyszerűen nyomon követheted, hogy mi készült el és mi van még hátra.
C

5 - Utánkövetés

A projekt után sem hagylak magadra. Az utánkövetés általában frissítéseket, biztonsági mentést, vírus-ellenőrzést és kisebb / nagyobb változtatásokat szokott magába foglalni.
Bármilyen jellegű kérdés/kérés esetén természetesen bátran kereshetsz.

Mielőtt kivitelezőt választasz, ezeket gondold át
Mielőtt
kivitelezőt
választasz
ezeket
gondold
át
Hány projektet visz egyszerre?

Sok kivitelező gyakran túlvállalja magát (mert az ügyfélnek sosem mondunk nemet igaz?) és túl sok projektet vállal el.

Az eredmény? Jó esetben csak egy kis csúszász, rosszabb esetben rámehet a közös munka eredménye teljes egészében.

Én egyébként is szeretem szűken tartani a fókuszom, így 2, de nagyon maximum 3 ügyfélnél többel sosem dolgozom egyszerre.

Milyen eszközökkel dolgozik?

Közel sem mindegy, hogy ha később úgy döntesz, hogy lecseréled a marketingesed, akkor mennyire könnyen találod meg a helyettesét. Én a wordpress keretrendszerét részesítem előnyben, mert egy rendkívül rugalmas rendszer, kiváló választás akár blogot vezetnél, akár webshopban gondolkodsz, vagy csak egy bemutatkozó honlapról van szó. Könnyű összekötni a különböző marketinges szoftverekkel és nem utolsó sorban sokan értenek hozzá, így egy esetleges váltás alkalmával sem kell hónapokig vadászni a megfelelő embert.

"Bed and breakfast" teszt

Ez tulajdonképpen a humán faktort jelenti. Mennyire szívesen ebédelnél együtt a kiviteleződdel? Banálisnak tűnhet elsőre, de gondolj csak bele, elég sokat fogsz vele egyeztetni, többszöri találkozás stb. Biztos nem akarsz megbízni egy olyan embert, akit ki nem állhatsz.

Naprakész a tudása?

Azt hiszem minden kivitelező esetében fontos a naprakész tudás, az online marketing területén pedig ez hatványozottan igaz. A legjobb gyakorlatok hihetetlen sebességgel változnak, ezért a folyamatos tanulás elengedhetetlen.

Nem a méret a lényeg

Ne az alapján ítélj meg egy kivitelezőt, hogy hány fős csapattal (esetleg egyedül) dolgozik. Egy 20 fős iroda persze minden bizonnyal több munkát tud beletenni egy projektbe, de biztos erre van szüksége egy mikrovállalkozásnak? Könnyen bele lehet esni az “ágyúval a verébre” hibába, valamint azt is számold bele, hogy egy nagy iroda egészen biztosan sok ügyféllel foglalkozik. Közel sem biztos, hogy annyi figyelmet és a Te vállalkozásodra szabott megoldást fogsz kapni, mintha egy szabadúszó kivitelezővel dolgoznál.

Mik a céljaid?

Fontos átgondolnod, hogy pontosan mik a céljaid, mert így sokkal könnyebb lesz megtalálni a megfelelő kivitelezőt.

Tartalom kell a blogodra? Hát akkor keress egy tartalomgyártásra specializálódott kivitelezőt.

A SEO legfőbb problémád? Egy SEO specialista lesz a Te embered.

Sok kivitelező mindenhez is ért, ami akár jól is elsülhet, de a gyakorlat inkább az, hogy egy területen sem tudnak közepesnél jobb eredményt felmutatni.

Kérj visszahívást

Kérj visszahívást és 1 munkanapon belül felkereslek, hogy javaslatot tegyek az online jelenléted kiépítésére.