vásárló
Először egy “lead magnet” segítségével kiszűrjük az érdeklődőket a hideg közönségből.
Ha vannak érdeklődők, akkor őket elkezdjük végigvezetni az értéklétrán, melynek lényege, hogy bizalmat építünk és egyre magasabb szinten elégítjük az ügyfelek igényeit, így generálunk vásárlókat az érdeklődőkből.
Ha kellően magas szinten tudjuk kiszolgálni az ügyfeleinket, úgy vásárlóból elkötelezett vásárlót generálhatunk.
A folyamat legvége pedig nem is lehet más, mint az elégedett ügyfél.
Töltsd le az esettanulmányt, ha szeretnéd megnézni, hogy hogyan néz ki egy ilyen folyamat a gyakorlatban!
A twim élményről
Az általm épített oldalak gyorsak
Mert a gyors oldalak jobban konvertálnak
A vásárlók (consumers) 47%-a elvárja, hogy az oldal 2mp alatt betöltődjön
A látogatók 40% elhagyja az oldalt, ha több mint 3 mp a betöltési idő
52% a vásárlóknak állítja, hogy a gyors weboldal fontos a lojalitásuk szempontjából
1s válaszidő csökkenés 7%-os romlást okoz a konverzióban
Biztonság
Mert a biztonság fontos
86%-a a weboldalak tartalmaz legalább 1 kritikus sebezhető pontot
33%-a a vásárlóknak hezitál, mert nem bízik a weboldalban
Több mint 40.000 weboldalt törnek fel naponta
1 millió új malware kerül forgalomba naponta
Biztonság
Érdeklődők
Mert potenciális vásárlók nélkül egyetlen vállalkozás sem működhet.
oldalak
1 - snapshot
Minden projektet egy előzetes felméréssel kezdek meg, amelynek célja, hogy legyen egy átfogó képem a jelenlegi helyzetről. Közösen átbeszéljük, hogy hol tart most a vállalkozás és, hogy mi lenne a cél.
2 - Üzleti igény
Ennél a lépésnél határozzuk meg a céljaidat. A “T-modell” segítségével azonosítjuk az összes felmerülő igényt és ráfókuszálunk a legfontosabbakra.
3 - Ajánlatadás
Az előző lépések alapján kidolgozom az igényeidre szabott ajánlatom, amiben minden benne lesz, amire szükséged lehet egy A-Z-ig jellegű kivitelezés esetében.
5 - Utánkövetés
A projekt után sem hagylak magadra. Az utánkövetés általában frissítéseket, biztonsági mentést, vírus-ellenőrzést és kisebb / nagyobb változtatásokat szokott magába foglalni.
Bármilyen jellegű kérdés/kérés esetén természetesen bátran kereshetsz.
4 - Megvalósítás
Dőlj hátra és figyeld, ahogy életre keltem az online jelenléted:)
Egy tracking doksi segítségével hetente tájékoztatlak a haladásról és egyszerűen nyomon követheted, hogy mi készült el és mi van még hátra.
1 - snapshot
2 - Üzleti igény
Ennél a lépésnél határozzuk meg a céljaidat. A “T-modell” segítségével azonosítjuk az összes felmerülő igényt és ráfókuszálunk a legfontosabbakra.
3 - Ajánlatadás
4 - Megvalósítás
Egy tracking doksi segítségével hetente tájékoztatlak a haladásról és egyszerűen nyomon követheted, hogy mi készült el és mi van még hátra.
5 - Utánkövetés
A projekt után sem hagylak magadra. Az utánkövetés általában frissítéseket, biztonsági mentést, vírus-ellenőrzést és kisebb / nagyobb változtatásokat szokott magába foglalni.
Bármilyen jellegű kérdés/kérés esetén természetesen bátran kereshetsz.
kivitelezőt
választasz
ezeket
gondold
át
Hány projektet visz egyszerre?
Sok kivitelező gyakran túlvállalja magát (mert az ügyfélnek sosem mondunk nemet igaz?) és túl sok projektet vállal el.
Az eredmény? Jó esetben csak egy kis csúszász, rosszabb esetben rámehet a közös munka eredménye teljes egészében.
Én egyébként is szeretem szűken tartani a fókuszom, így 2, de nagyon maximum 3 ügyfélnél többel sosem dolgozom egyszerre.
Milyen eszközökkel dolgozik?
Közel sem mindegy, hogy ha később úgy döntesz, hogy lecseréled a marketingesed, akkor mennyire könnyen találod meg a helyettesét. Én a wordpress keretrendszerét részesítem előnyben, mert egy rendkívül rugalmas rendszer, kiváló választás akár blogot vezetnél, akár webshopban gondolkodsz, vagy csak egy bemutatkozó honlapról van szó. Könnyű összekötni a különböző marketinges szoftverekkel és nem utolsó sorban sokan értenek hozzá, így egy esetleges váltás alkalmával sem kell hónapokig vadászni a megfelelő embert.
"Bed and breakfast" teszt
Ez tulajdonképpen a humán faktort jelenti. Mennyire szívesen ebédelnél együtt a kiviteleződdel? Banálisnak tűnhet elsőre, de gondolj csak bele, elég sokat fogsz vele egyeztetni, többszöri találkozás stb. Biztos nem akarsz megbízni egy olyan embert, akit ki nem állhatsz.
Naprakész a tudása?
Azt hiszem minden kivitelező esetében fontos a naprakész tudás, az online marketing területén pedig ez hatványozottan igaz. A legjobb gyakorlatok hihetetlen sebességgel változnak, ezért a folyamatos tanulás elengedhetetlen.
Nem a méret a lényeg
Ne az alapján ítélj meg egy kivitelezőt, hogy hány fős csapattal (esetleg egyedül) dolgozik. Egy 20 fős iroda persze minden bizonnyal több munkát tud beletenni egy projektbe, de biztos erre van szüksége egy mikrovállalkozásnak? Könnyen bele lehet esni az “ágyúval a verébre” hibába, valamint azt is számold bele, hogy egy nagy iroda egészen biztosan sok ügyféllel foglalkozik. Közel sem biztos, hogy annyi figyelmet és a Te vállalkozásodra szabott megoldást fogsz kapni, mintha egy szabadúszó kivitelezővel dolgoznál.
Mik a céljaid?
Fontos átgondolnod, hogy pontosan mik a céljaid, mert így sokkal könnyebb lesz megtalálni a megfelelő kivitelezőt.
Tartalom kell a blogodra? Hát akkor keress egy tartalomgyártásra specializálódott kivitelezőt.
A SEO legfőbb problémád? Egy SEO specialista lesz a Te embered.
Sok kivitelező mindenhez is ért, ami akár jól is elsülhet, de a gyakorlat inkább az, hogy egy területen sem tudnak közepesnél jobb eredményt felmutatni.
Kérj visszahívást